19 Haziran 2007 Salı

Çocukluk anılarını tazelemek..

Bi düşünelim..ilkokul sıraları,ödevimiz: günlük tutulacak..ne zor bişey.küçücük basımla yaratıcılık sınırlarımın yeni yeni olustugu zamanlar, abimin bile dalga gecmesine sebep olan yazılar yazmıstım bir defter sayfasına.. sonraları kendiligindenmiydi yoksa annemin beni yönlendirmesi mi daha baskın cıktı.bişeyler karalamaya baslamıstım.hatta özel defterler aldım. kilitli.. hani cok saklım gizlim vardı ya:) herseyi paylastıgım annemden neyi saklıyorsam artık.Ortalarda gezinen kilitli bir defter..işte bugunlerimin devamını bu sayfalarda yazıcam.yazdıklarım daha okunabilir artık,kiltleri kaldırdım.içimden geldiği gibi mi olur,birazı içimde kalır mı bilmem..gün gectikçe şekillenecek işte. görücez..

2 yorum:

gölge dedi ki...

Aramıza hoşgeldin...Umarım aradığını bulursun bu arada sayfa renk ve düzenlemene bayıldım hemen çarpıcam... kocaman öpüldün...

masumanne dedi ki...

kızımmm sen mükemmelsin sayende yeni ve süper birşey öğrendim