8 Ekim 2007 Pazartesi

1 numara- gir cuvala ?? !!


Blogumu kendime nazır ,kimseciklerden habersiz yazdıgımı düşünürsek.kendi kendime konusuyorum yani.
ben de benim su an hayatımdaki bir numarayı butun kanıtlarıyla bu sayfaya oturtmak istiyorum. fotograf pek güncel değildir. esasen ne kadar güncel olsa da sahsımız her an buyuyüp yeni bişeyler kesfetmekte oldugu için biz ne yaparsak yapalım eski olacaktı..kendisi benim görmediğim haftasonunda her an ilk adımını atmış,ya da diş cıkarmıs ve hatta "anne seni cok seviyorum" diye cumle bile kurmus olabilir. hızlı gelişiyorlar dedim ya hiç sasırmam vesselam..
kendileri halasının tabiri Endi diye cagrılır,arasıra sanki cok dinlemişim gibi o garip sarkıcılar 'Endi -pol' ikilisi olarak da adlandırılabilir. bücürük,bıcırık ve hatta ÇANTA denmişligi'de vardır. pusetle seyahat ederken kendini PİLOT sanması da simdiden içinde ne cevherler tasıdıgının kanıtıdır.
Her ne kadar ben anca yakınlık derecesinde HALA'lıga kadar yaklaşsamda... yakında Turgut sülalesi sırano:6 ile onu 'bütün dünya kardeş olsa' modunda büyütmeyi,anino'nun evini krese cevirmeyi falan düşünüyorum.
NO:6 şimdilik pek sessiz sedasız. bakalım innşallah tüm güzel genlerim İmran'cııma çekmiştir. Amin!

Hiç yorum yok: