31 Ekim 2007 Çarşamba

Elemtere fişş. kem gözleree...



Bir nazar var üstümüzde ya hadi hayırlısı..Artık kuru otlar mı yakarız,kursun mu doktürürüz bilemem.. Ama modern büyü tarzı REİKİ'ymiş.İyi düşün,pozitif düşün,mutlu ol mutlu ol!!
Süper babaanne bugun rahat bir ameliyat geçirdi,bunu atlattık cok sükür.
Yalnız babacık bu sıralar 1000 parçalı puzzle gibi.Bir orda bir burda..Bunca telaş yetmezmiş gibi dün akşam bodrum katımız havuz olmaya karar vermiş,bu kacıncı su basışı hatırlamıyoruz artık..bir de onla ugrastı canım.
Dün chemistcat ile konustum onunda ananannesi platinlenmiş. Buyukannelerimiz "platin kardeşliği" yapmış dedik,bu lafa gülmemek için caba sarfettik,insansı bi duygu işte tutamadık..
Günler akıp geciyor.hem de cok hızlı. bak benım seruven 12.haftanın içinde.nasıl gecti hiç anlamadım.
Madem ki zamanı tutamıyoruz,bizde günü hızlı yaşamalıyız.Açılması gereken bir telefon 5 dakika,ziyaret en fazla yarım saatimiz alıcaksa..ve bu o gün dilimimizin lüzumsuz işleri arasında küçücük bir yer kaplıyorsa..Erteleme! (bunu okuyan anladı ne demek istedigimi.e hadi ara artık!)
E ben de iş çıkışı bi uğrayayım..

1 yorum:

ayse dedi ki...

Müzik dinliordum...diordukii hem kırılgan hem hevesli mektepli sevgililerdik....bu hüzünlü cumle beni aldı goturdu taaa lise yıllarıma ve yanımdaki o cıvıltıya...ecicolu gunlerim aklıma geldi..hergün bıkmadan usanmadan beni lise caddesinin uzerindeki tifani karsısındaki evimden alışları,buyuk bi heycanla pilatoniğimi alarmayı gorduunu yol boyunca ordaymısım hissini verdirterek heycanla anlatmaları, komik betimlemeleri, batik yapıp kabak gibi lise caddesinde oturup onu satmaya calısmalarımız, ecenin gusel odası ricky martin ve bac street boyslu posterleri,tam genc kız odası, birbirimizden habersiz aldiimiz mavi kareli gomleklerimiz ,eskitene kadar giydiimiz krem botlarimiz,kıvrılmıs ta tepeye cıkmıs lise eteklerimiz, gomleğimizin ustune giydiimiz renkli hırkalar, tarih sınavı oncesi eceyi cıkarttıım sorularla soru cevap seklinde calıstırmalarım örrrniii;niiiii.......vs vs..oyle cok eceli anılarım gelioki aklıma...bu sanal sayfalara yazınca pek bi anlamı kalmıo.kagıdım kareli kalemimin kursun olması lazımki bi anlamı olsuncanım arkadaşım her ne kadar artık ve bundan sora uzaklarda olucak olsakta birbirimizden ben biliorumki kurduumuz o gusel bag aramızdaki cok esnek nereye gitsek ne kadar uzaklassak kopmaz ..gorustuumuzde yine kaldıımız yerden devam ederiz.evlenmiş olman seninle aynı yatakta yanak yanaga yatamıycamız anlamına gelmez bunu unutmadaha cok gulecek seylerimiz ve paylasıcak anlarımız var..hayatımıza girecek olan yeni noktan da deli teyzesiyle aynı ayda dogucak oda benden..şimdiden cok sevdim onu....ve bu blog yazıma eski yıllarda üniversite zamnlarımızda yine sana kalmaya geldiimde(mithatpaşadaki o mukemmel huzurlu evinise) ; senin odanda loş ışıgımızda bilgisayar karsısında yazdıımız ve cıktısını aldıımız bi yazıyla son vericem..küçük mutluluklarımızı yazmısız ...
Ayse ve ece’s mutluluklar;
Temas keyfi
İzmire nasıl dokunuyorsunuz?kestaneciden alınan kestane ılıklıgı.yagmurda ıslanmış saclarımızı kurularken eriyen kagıt mendil ıslaklığı.çınar ağaçlarının kurumuş kabuklarının pütürü.salep bardağı sıcaklığı.elimizle bugulu otobus camlarını silerkenki kirlilik.sokak kedilerini okşarken duyulan mırıltı.ve...kaydırak bir burun gormek cırpınışları.şarkılardaki flut sesi.fransızca dilinin buyusu.bir şarkıya bir şiire veya bir film karesine hayatın içindeki herhangi bir şeye sıgınmak bazen.hayatın sihir olduunu keşfetmek...
.........................ve altına benim tukenmez kalemle eklediim bi not......ece’s in bana vermiş olduu çıngıraklı kalem;gecenin ikisinde ders calısırken içilen sıcak çikolata (25 OCAK 2003 SAAT BİR KIRKBİR GECE)

Bana sıcak çikolata yapmıştın hatırlıorum...yine yap olurmu ?hep yap:....:)

AYŞE AYBEY
2007 KASIM