26 Ekim 2007 Cuma

Heyecanlanmayın, sadece hamileyim!


benden başka herkes stres,panik..
evet ozel doktorum,sağlık ocagındaki doktorum ve hatta ebem bana bir sürü tavsiyede bulundu. yemem gerekenler listesi diye bence cook uzun olan bi listeyi elime tutusturdular.
ve 'İlk dört ay cok önemlidir' lafı kafama dank ettiğimden beri yeme içmeme özen gösteriyorum.
e tabiki cevremde bir bilene sor hesabında milyonlarca kişi de oldugunu düşünürsek.. hep bir agızdan konusmayın. kafam karısıyor. tamam yapacagım,hepsini yapıcam..ama bir sabır.
bi sorun olmazsa onumde uzuun bir 6,5 ayım daha var. bu da demek oluyor ki;yemem gerekenlerin hepsini bir akşam yemegine kıstıramam..
hayır efendim ben 2 kişilik yiyemiyorum henuz. evet sık acıkıyorum ama her öğün 2 porsiyon yiyemem..Dün akşam ilk defa cok yemekten dolayı yuruyemediğimi hissettim.Kendimi daglara,yollara vurmak istedim ama ah bi hareket edebilseydim..
Lütfen heyecanlanmayın.. yavaşşş..

Hiç yorum yok: