8 Ekim 2007 Pazartesi

Ohh bi rahatladım..

Nasıl da özlemiştim..ne zamandır içimden geciyordu.benim biricik sevdicegim beni hayallerimin "cup" diye ortasına kondurdu. Keyifli güzel bi haftasonu ve simdi pazartesi sendromu.(ıyyy)
Biraz gec basladık keyif gezimize. evet kesmedi,yetmedi ama anladım ki sevgülü de begenir olmus artık İzmir'i,kordonu,denizi..baktım pazar sabahı sayıklıyor kahvaltı keyfi yapmadan olur mu diye.
Önce İzmir'in bi köşesine tee Aliağa'lara gittik. kuzenciki de aldık yanımıza,doluştuk Jazz'ımıza.Keyifli sohbetli gittik motocrosscuların yanına,biraz egsoz,biraz toz toprak yuttuk rahat ettik. sonracıma akşam yemegine eskifoça-balık keyfi dedik.kalamar ve midye ve sarap keyfine "yasaklar" nedeniyle tam varamadım içimde kaldı.olsun olsun ..ben depoladım zaten denizi,havayı,manzarayı.
sabah izmirlilerce erken kabul edilen bi saatte kordon'da bulduk kendimizi.

Benim için bi pazar klasiği..yine patlayasıya yememe neden oldu.sonra yürümek istedim tabi kendimi yolara vurmak istedim o ayrı.
Bunun üzerine Forum + sinema keyfi'de kaymaklı ekmek kadayıfı denen sey olsa gerek..
ohh doldum doldum izmir'le doldum.Şimdi bunu tutumlu kullanmam lazım.Sevdicek İstanbul diye sayıklamaya başladı cünkü..bi sonraki istasyon boğaz manzarası olabilir. E o da güsell.

Hiç yorum yok: