27 Ekim 2007 Cumartesi

Süt için,Süt içiriin..



Dün gece uyku sersemi,yapmam gerekenler listesinin karısına bir tik atmak için bir bardak soguk sütü devirirken ,aklım cocukluk günlerinde gezintiye gitti.
Her sabah okula gitmeden evvel içilmesi gereken süt;tam benim agzımın tadında olmalıydı
-ne sıcak ne soguk..ılık olmalı
-kaymak kesinlikle olmamalı
-kapımıza güğümüyle gelen amcanın sütünden olmalı-yoktu bizim zamanımızda oyle pastorizeler falan..
-konunun anlam ve onemini belirten tekerlememiz mümkünse abim,annem cevrede kim varsa hep bir agızdan soylenmeli.
Gelelim bu müthiş anlamlı dörtlüğe;
Kedim daha süt emer
Miyav miyav der
Gene ne ister
benekli kedim
ikinci kıta daha bomba..
Ekmek yutamaz
sıcan tutamaz
ne de yaramaz
benekli kedim..
artık kendimi kedimi zannettiğimden,yoksa etrafımdakilere eziyet cektirmenın verdigi haz duygusuyla mıdır nedir,o bardak kafaya dikilir ve herkes bi 'oh' cekerdi..
Dün akşam tek başıma süt ile aramdaki bag kurulsun diye içimden tekerlemeyi tekrarladıgımı farkettim,beynimdeki ses annemin ses tonunda ve sevgisiyleydi.
çocuk olsak mı gene..

Hiç yorum yok: