24 Ekim 2007 Çarşamba

Tezee olduuk!


cok yaşlandım,artık cıtırlıgı coktan gecip,kıtır hatta cok kızarmıs oldugumu kabul etmem lazım..biricik arkadasımla ben hayata hızlı atıldık (dierleri evde kaldık diye uzulmesın diye soyluyorum)okulumuzu bitirdik,hop iş bulduk.. işimize alıştık,hop evlilik yoluna koyulduk.. e evlendik hem ev hanımı hem iş kadını. yetmedi yetmedi..Türk aile geleneklerini bozmamalıyız dimi ya.. bebeeek!
Tatlı seco'muzun dun kendisi gibi güzel ve PEMBE bir kız bebegi oldu..Sanki tek basına yapmıs gibi konusuyorum. ee biz kız tarafıyız ya..Dün onun yuzundeki mutlulugu gorunce,sanki benımde içime o mutluluktan depoladı.. Hastaneden cıkısta dedim sevdiceime 'ben cok mutluyum,eve falan gidemem,bunu birileriyle paylaşmam lazım'
lise cetesini tek tek arayıp onlara da biraz bu duygudan vermek istedim. başardım da..
Canım arkadasım..bebegimizle mutlu,huzurlu nice seneler diliyorum.
not:ee ne demeli,gencligimiz fotograflarda sabit kalıyor neyse ki..

1 yorum:

gazali dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.