26 Kasım 2007 Pazartesi

Bir görev icabı: Şirince!

Haftasonu hareketli geçti yine..
Ben ve gezenti bebeğim yine yolllardaydık .patronun düzenledigi bir gezide baş rehber olarak görevlendirildim.
Cumartesi sabahı aydın otobusu ile başlayan maceram,tüm planlarımı an be an değişmesi ile anca dun akşam saatlerinde sona erdi..Her fırsatta kaçmaya çalıştıgım grup,bana sıkı sıkıya yapıstı ve onlarsız bir dönüş yolculugu hayal eden beni maalesef hayal kırıklığına ugrattı..
Cumartesi şirince gezisi,güzel manzaralı,bol gıdalı ve de temiz havalıydı.. bu guzellikler kapalı mekanda gecen akşam yemeginde sigara dumanıyla doldu,sislendi,puslandı.. ilk defa hamilelik meselesini bu konuda avantaj olarak kullanıp kendimi acındırım,biraz oksijen istedim ve işe yaradı..
Kocamcımsız bir otel odasında deniz manzarasının tadı olmadıgı farkederek uyandım,yinede bebegimiz için kendimi sahile attım,biraz dalgaları dinlettim,o da sessizce dinledi,yumuşak kumlarda yurudum(yazın simgesi sahil-kum çiftinde kalın çizmelerimle uyumsuz da olsam..)sessizlik güzeldi.
Kahvaltı sonrası maket köy'e gittik.ve sonra bir de üstüne Efes turu..
Yol boyunca uzun molalar sonucu akşam vakti kendimi eve attım..
Valla ben sunu anladım;sevdiceksiz bir haftasonu,içinde Şirince bile olsa tadı yok,ve tatilden sayılmıyor.Çünkü bugun cok yorgunum..

Hiç yorum yok: