28 Kasım 2007 Çarşamba

Entellektüel bir yazı olacak..

dün akşam annecik ve babacıkla(eski günlerdeki gibi) tiyatro keyfi yaptık.Akşam maç moduna girmiş sevgülüden kaçmak için annemlere sığınırken,kendimi tiyatro salonunda buldum.Biraz yamandım desem daha dogru olur,çünkü içinde Haldun Dormen gecen bir oyunu kaçırmak,ertesi gün anneden ballandıra ballandıra dinlemek kesin içimi sızlatacaktı.
Cok etkilendim,gerçekten..müzikli ve bol danslı Kantocu yüzümde gülümseme ve aklımda müzikleriyle yer etti.Eskişehir Sehir tiyatrosunun kitapcıgında bilet fiyatlarını görünce agzım acık kaldı(tam-2 ytl,ögrenci-1ytl). İzmirdeyken de opera ve tiyatroları böyle komik fiyatlara izledigimizi hatırladım.sinema ile karsılastırınca aralarında ne kadar fark kalıyor.ama hala bu sanat dalları sosyetik olarak adlandırılıyor. garip ya..büyükşehirde böyle imkanı olanların degerlendirmemesi de garip..söylemek istedim.
küçük bir not: farkettimki babam evlendikten sonra,baba-ece-anne bulusmalarında bir gururla dolasıyor etrafta.Bilinçaltında "Kızım evlendi ama bize bağlılığını kaybetmedi" demek istiyor acaba?!

Hiç yorum yok: