20 Kasım 2007 Salı

Tıpsal günlerle dolu bir hafta..

En son yazımdan beri cok doktorsal ve tahlillerle dolu bir hafta geçirdim.
Şu cok önemli 2'li tarama testinin sonucu cok sukur iyi geldi,yalnız kansızlık had safhada çıktı.(yazın bile çorapla uyuyan benden beklenen birşeydi) Demir takviyesine başlandı ,talesemi olup olmadıgı da önemliymiş. Evlilik öncesi yapılan bu test,nedense sadece erkekten kan alınmasının yeterli oldugunu uygun goren uzman!! gorevliler tarafından bana yapılmadı.Doktorumun ve kendimin bana verdigi bir hak ve gazla gittigim kurumda çeşitli gereksiz cümle ve prosedürle bu testi yapmak istemediler,yılmadım,açtım kolumu ve su an kocaman bir morluga donuşen kan alınma işleminin yapılmasını sağladım. Sonuç: Normal!!Çarşamba günü alınan kan artık nasıl uzun bir kimyasal işlem gerektiriyorsa pazartesiye teslim edilebiliyor!! onca günde ece turgut kan hapı kullanmadan ye babam kırmızı seyler,iç bakiim pekmezi şeklinde yaşıyor.
Neyse kesmedi beni bu morluk..bir de sol kolumda olsun,uyumlu olsun diye sabah kör vaktinde açlık kan şekerimi ölçtürdüm,onun sonucu hızlı cıkacak,yarın alıcam.Her tahlil sonucu gelene kadar beni bir stresler basıyor..hadi bakalım bunun sonucu da hayrolsun..

Hiç yorum yok: