4 Aralık 2007 Salı

16.hafta kontrolüm ve o an!


Sabırsızlıkla bekledigim doktor kontrolüme sevdicegimle beraber gittik.Sürekli doktorumun az konusuyor diye reklamını yapmam,haftanın öneminden mi yoksa eşimin de orda olmasındanmıdır bilinmez,dilinin çözülmesine neden oldu.Konrtolüm her detayın konusulması,tanıtılması ile uzun bir seromoniye dönüştü.Çok şükür sonuçlar iyi çıktı.bebegimin parmaklarını sayılırken bana el bile salladı.Sonlarında sıkıldı tabi rahatsız edilmekten,yüzünü kapadı(kıyamam ben ona)
3'lü tarama testi yapıldı.kansızlıgımın son durumunu ögrenmek için bir test daha (yoksa kan ignesine başlanacaktı).Sabahları pekmezle başlayan kahvaltım sanırım işe yaradı ve yeni sonuclar normal seviyede cıktı(ohh)
Minigimizin cinsiyetini tıpsal kontroller arasında söyleyiveren doktoruma inanmadım.bir daha sordum.Bir daha gösterdi,işte burada diye..
Demek ki neymişşş;hurafe,kocakarı demicen,atalarının sözünü dinlicen.E bir bildikleri var ki söylemişler:)dogru tahminlerle beni birkaç hafta önceden oğluşumla tanıştıran herkese teşekkürler..

Hiç yorum yok: