10 Aralık 2007 Pazartesi

Alsancak'tan Pasaport'a bir tur atsam faytonla..


Bebegim ve ben yine düştük yollara,bu sefer büyük keyifle,hayaller kurarak güzel bir izmir yolculuğu yaptım.
Canlarım İzmir Çetesi,benim için toplasıp,erkekleri ekip,bol kızsal ve bıdı bıdılı bir gün geçirdik..Yetmedi yetmedi!kesmedi tabi bu kısacık izmir kaçısı.
Kızlar planları yapmıslar,tatlı esra telefon'da 'seni alsancaga götürelim,bi gör oraları' diyor plana dair.Hiç görmedim,gezmedim sanki,ama nasıl özlemişim...
Denizli-İzmir yolu cok kısa,uyku ile göz açıp kapayana kadar geçiyor da,sonrası servisle bornova'ya ulaşmak.Akşam trafigimiydi diye düşünürken metronun Aylin'in evinin içine kadar girecegini:)) bu yüzden heryerin delikdeşik oldugunu ögrendim.Olsun sonunda Sevo'nun küçük,bıdık çatı katına ulaştım.Merdivenlerden çıkarken,proje çalışmaya gidiyormus gibiydim..Loş ısıkta,küçük salonda sohbeti özlemişim..
Sonra Esroş'u aldık evden ve Ceni ile meşhur Sevinç'in önünde buluştuk.Alin's 'te keyifli bir yemek...
Ful ve Ay noel agacı süsler süslemez kaçtılar yanımıza..Karsılasmamızda ben Kıbrıs şehitlerin ortasında göbegimi açmıs,karnımı gösteriyor buldum kendimi.karın sivriligine bakma ve hurafe denemeleri ile cogunluk cinsiyette dogru tahminle,tanıstılar küçük bebeğimizle.
Biraz kordon havası içimize çekip,Ceninin evine doluştuk.Gec saatlere kadar bitmeyen sohbet,sabah yatagımızda kızlar buluşması ile hersey cok keyifliydi.
Kahvaltımız Çiçekli'de taze sütler,bal,kaymak,narsuları ve daha masamıza sıgamayan bir sürü şeyle yaptık..Patlamadık ama az kaldı,hepsini minigim için yedim..(bu da bahanem)
Yediklerimden cok sohbetler ve o bitmeyen gülüşmelerin tadı damagımda kaldı sanırım.
Hepinizi cok seviyorum kızlar.İyi ki varsınız..Anladım ki ben İzmir'i içinde siz oldugunuz için cok seviyorum:)

Hiç yorum yok: