5 Aralık 2007 Çarşamba

Ben de yemek blog'u olabilirim..

İtiraf ediyorum,yemek bloglarını karıstırmayı seviyorum.Çoğu pratik ve sunumu güzel tarifleri de oradan aşırıyorum.Bazı günler ne pişirsem diye düşünüp,canım arkadasım google'a soruyorum;elimde şu,şu var ne yapayım?..
Dün atmasyon ile aklımdaki tarifler karısımı bir yemek ortaya cıkardım,turgut kardeşler bayıldı,hatta emrah 'bunu kim yaptı' diyerek benim yapmıs olmama bile şaşırdı.Yemeğimin ismini "Ece'nin piliç sarması" koymak istiyorum.Belki 2. gün kalan yemegin fotosunu size cok güzel aktaramayabilirim. Ama emin olun fotograf olayını da yaparsan tutmayın benı yemek blogları ben geliyoruum..

2 yorum:

emine2003 dedi ki...

ben de yemekler konusunda sizden fikir alabileceğimi umuyorum.

aşevi dedi ki...

bir ara ben de görmüştüm.Evinizde bulunan malzemeleri seçiyordunuz size hangi yemekleri yapabileceğinizi söylüyordu.Sitenin adını biliyorsanız bana yardım eder misiniz: ::::::::)