25 Aralık 2007 Salı

Tatil = Gezme-tozma -Bölüm 2-



Ay dolunay..

ufkumuzda evimiz,

Arkamızda İzmir,

burnumda deniz kokusu..

Bir tatili de anı yapıp,küçültüp,

fotograflara sığdırdık...

Dönüş yolunda,manzaraya karşı,içim bunu sayıklıyordu.
Hep diyorum tatiller hızlı geçer diye..
Bayramımızı ortadan böldük,yarısını denizli,yarısını izmir diye.Güzel de oldu tam tadında.
Denizli'de yeni bir yer keşfettik.Daha dogrusu Rey götürdü beni oraya. Aralık Cafe benım su anki halime cok uygun bir yer,geniş,ferah ve en onemlisi havalandırma cok iyi (no sigara dumanı ole) Ertesi gün Sevdicek ve kankileri ile gittik, işte o an scrabble bağımlılığımız da başlamış oldu.
notcuk: oyun arasına çöpleri çatmak da istedim beceremedim.
Sonra İzmir,Karşıyaka,Bostanlı.. Durumumuzu bol bol yemek ve kelime oyunlarında tavana vurmak diye özetleyebiliriz.Araya bir kuzi buluşması,biraz Paprika ve önceki gidişimde tadı damağımda kalan Dağmaranı sıkıştırdık.Anlıyacağınız yine İzmir'le dolduk taştık..Şarj düzeyim hiçbi zaman tam dolu göstermeyecek biliyorum.Ne de olsa dönüp dolaşağım yer yine horozum,horozum :)

Hiç yorum yok: