17 Aralık 2007 Pazartesi

Tatiller,tatilleeer..(son 2 gün)


Okul zamanı olsaydı,şimdi coktan haftasonlarını birbirine bağlamıs,tatil modunda,anne koynunda keyif yapıyor olurdum.Ay işte böyle zamanlarda ne zor geliyor çalışmak.off..
Chemiscat memleket özlemiyle 'geliyoruum' diye müjdeyi verdi bile.Bu sefer bir sürü karıştırmalık,konuşmalık,çekiştirmelik plan yapmış.Evime ayak basamamış best friend olarak,utanç ve kıskançlık içinde tüm dolaplarım kurcalayıp,dedikodumu yapmayı düşünüyor(eski günlerdeki gibi)
Kopmayan,kopamayan bir bağımız var bu 'pisth kedi' ile.Kızamıyorum,kan çekiyor,vesselam..
Ek 1: Ki dayanamadı ve maaile ofisimi bastı,bende ne iş performansı ne konsantre..ofisimden gülüşmeler ve ciddiyetsizlik yükseldi ve bu işte böyle an be an karelendi :)

Sevdicek, evimizin tatil planlayıcısı olarak yine faaliyette (bikaç kez benım başarısızlıkla sonuçlanan organizasyon yetenegim,insanları aynı noktada bile buluşturamamam falan,bu konuda susup oturmama,makus kaderime razı olmama sebep oluyor)
Bu sefer arife gününden sevgili Hlt'imiz bize geliyor kalmaya (Allah'ım sen bana sabır ver) bayramın ikinci günüde hepberaber izmir yolları (oh! sonu güzel biten bir hikaye gibi :) Grkm bizim için Çeşmealtı,alaçatı rotalarını içeren güzel bir plan yapmış..
Ya lütfen söyleyin;İçinde sevdicek, İzmir ve tatil
kelimeleri geçen bir plan kötü olabilir mi?
Ps: Yazarımız her türlü kem göz,nazar,ve keskin bakışlardan korkak olarak kendini iki kelimede bir 'inşallah-maşallah' dememek için zor tutmaktadır. Nazar etmeyin n'olur..

1 yorum:

UNIQUE dedi ki...

eci-co....
yakaladım seniiii...
benim senden bazı taleplerim var...
1. anne koynundan iztiyorum ihtiyaç anında acil durumlarda kullanımlık bi süreliğine....
2. ise bi sonraki tatil planlarınıza dahil olmak...2 günlüğüne beni peşinize takıp sürükleyin noluuuuurrrr...öpücük...