10 Ocak 2008 Perşembe

Banu Alkan'a taş çıkartırım!!!

Banu'cum ne kadar 90-60-90 sa ben de o kadar formunda ve de fit'im artık..kendime yeni bir isim bile buldum;yedi tepeli istanbul gibi "2 tepeli ece" modunda geziyorum ortalıkta.Kış şartları, benim ofis,arazi her ortamda üşümeye müsait bünyemde lahana gibi giyinmeme sebep olunca,ortaya yuvarlacık,kaldır beni hoppacık tadında,yanakları sıktırmalık birine dönüşmemi sağlıyor..
Doktorcuuma gittim.
Protesto ediyorum!!doktor tartılarını istemiyorum..beni yazın sandaletle tartan hemşirecim,e mübarek kışın çizmeler,,bir sürü kıyafetle yine tartıda gördüğünü mü yazarsın..
Sabah evimin güzel tartısında 60,4 çıkan ben,doktora gidene kadar artık ne yediysem!!!62,5 cıktım dolu dolu..
Doktorcuum; kilomuza biraz dikkat dedi haliyle..aman doktor canım cicim doktor,senin hemşire böyle yapıyor diye şikayet mi edeyim
Süt içersem yağsızını,ekmek yersen kepeğini..e iyi de ben hala siddetle büyümekteyim.
durudurun beni patlıcam..
notcuk: 90'lardan biri J.LO olma yolunda 97'lere dogru gitmekte..
göbek çevresi de 85 civarları.. pek maşallahım canım:)
not 2: bizim zıplangaç bir oraya bi buraya depinirken,meraktandır sordum doktora..sıkıştırıyormuyum,neden bu tepki diye?! mutluluktanmış..
cannım,pozitif,pozitifim ya,şu aydan sonra tüm duygularım geçermiş ona..ultrasonda ayaklarını bir gösterdi,inanamazsınız,happy feet halt etmiş yanında..
küçük penguenim benim :)

Hiç yorum yok: