28 Ocak 2008 Pazartesi

Takıntılı takık..

Takıntılarınız var mı? Bir seyi sevdiniz mi,abartmak ve tüketmek.

ben öyleyim.. Bir sarkıyı cok mu begendim,100 kere üstüste dinlerim,çevremdekileri cıldırtırım,ehh yeter dedirtirim,kendimce tüketirim ve bir daha da dinlemem..

Sadece ,bir istisna var hayatımda,Amelie'ye takıntılıyım..kızın hafif deliliğe kaçan tipleri,hayalleri,hikayesi,anlamasam da beni etkileyen fransızcası ve tabi müzikleri.. film beni üniversite yıllarına götürüyor hep.okula yeni gelmişindir,biraz saf,tek yaptıgın ev-okul bi ötesi arkadaş evi,haftasonu sineması falan..kız kıza gezmenin eğlencesi ve tanımak çevreyi..

Bi filme daha takılmak istiyorum,bir türlü bulamıyorum,gözümde çok büyüttüm,belki izlerken sıkıntıdan ölebilirim de bilmiyorum..The Tango Lesson..
şuradan klipsel seyredin..
Pelo'ya çalabiliyormusun diye sordum,bebeğime ninni olarak çalacağına söz verdi,,düşündüm hayal ettim.. bi garip oldum..
Sanki senelerdir hamileyim..sayfanın altındaki leyleği görüyormusunuz,evimize gelmek üzere.. bunca zaman geçti daha yarısını yeni geçtim.. bu da biter mi dersiniz..

1 yorum:

hatice dedi ki...

ececim ne güzel bir blog hazırlamışsın. paylaştıgına çok memnunum... takıntılar iyidir bazen hele de senin takıntıların zararsız olanları...umarım yakında bulursun tango lesson'ını...
bu arada hamilelik çok yakışmış resmini gördüm de... harika!...
hamilelik deneyimim olmasa da tren yolculuğu deneyimim var... hamile arkadaşlarla sohbetlerde bu sabırsızlıkları hep duydum bir çıksa da görsem bebeğimi diye...o zamandan çıkma bir laf, tren yolculuğunda varacağın noktayı düşünmeyeceksin, yol bitmek bilmez yoksa... geçtiğin yerlerin tadını çıkar... ve bu senin uzmanlık alanın secretin en önce ve spontan kaşifi...!:) seni seviyorum...