7 Ocak 2008 Pazartesi

biraz virüs,biraz naz..

bebek öncesi alıştırma oldu,sürekli tetikte,tüm gün ayakta olmak nasılmıs denemiş oldum.

turgut bey biraz mikroplu,bol nazlı bi haftasonu yaşattı bize.. bir elimde c vitaminli meyvalar,sürekli kaynayan su ve heryere sacılan kağıt mendillerle evde düzeni bir türlü tutturamadım.

gündüz iyiye giden hastalık,akşamları tekrar nüksetti ..
"bu grip degil,virüs" diye tanımladığı hastalıgı nemenem bişeyse içinde bolbol abartma mikrobu da tasıyordu (niye erkekler böyle) yeni yeni ağrı çeşitleriyle tanışmama sebep oldu (kafa derisinin acıması,göz oyuklarının sızlaması gibi mesela)
Bugun işten kaytardı,vücudunda kalan son mikropları defetmekle meşgul,akşama son nazlar ile acemi hasta bakıcılık kısmını da başarıyla geçmiş olucam.
bu hastalıgın en acı yanı,ilaçsız yaşantım yüzünden annecikin en büyük evlilik öğüdünü bozmuş olmamdır. öğüdümü merak edenlere bilahere bildiririm :)

3 yorum:

Egemen Temizkalay dedi ki...

nedir ki o öğütler merak ettim şimdi :)

hatice dedi ki...

merak edenler listene eklenmeyi talep ediyoruuummmm.!!:))

hatice dedi ki...

bu arada kafaderisinin acıması, göz cukurlarının zonklaması(sızlaması degil) konusunda ben tee buralardan sahidim... her an herkese olabilir o zaman anlarsınız... ececim deneyimlenmen iyi olmuş...:)