16 Ocak 2008 Çarşamba

Dünyayı tanımak..

Daha anne karnında başlıyormuş,herşeyi tanımaya,sesleri dinliyor ve hatta tepki veriyor,bunları tek tek hafızasına kaydediyormuş..
heryerde klasik müzik dinletin diyor,bana ne ben latin seviyorum..ve en hareketlisinden cha cha,salsa dinliyorum..daha şimdiden sevsin bu eğlenceli ritmleri..Aşkın nur yengi öyle yapmış bak ne güzel,şimdi bebeği o ritmleri duyunca tepki veriyor,gülmeye başlıyormuş.. benimki de dansederek cıkacak içimden :)

Bu resme bayılıyorum,endi emr'yi tanımaya çalısıyor.. bebeklerdeki algı aynı bir bilgisayar gibi,sürekli açık,kaydediyor,kaydediyor,sonra bi bakıyorsun depolamış ve karakter oluşmuş..
Dün seç ve duru bebekle anino'daydık..tatlı kızımız,pembeler içinde,sessizce bizi seyretti,mesela onun şimdiden uslu uysal bi kız olacağı belli,canımm..
Bir de yüz puanlık uzmanlık sorumuz.. İsim karakteri etkiliyor mu? ..lütfen örneklerle açıklayınız..



Hiç yorum yok: