25 Ocak 2008 Cuma

duyguların saçmalaması...

Gelenler geldi..
Hani yalnızsınızdır,bi işle meşgulsünüzdür ama kafanız da sürekli bişeyleri kurgular..
son zamanlarımın en moda kafa karıstıran,tekrarlanan bulmacası;acaba benım hamile oldugumu anlamışlar mıdır?
hıh ne gecicekse elime,hala bu pıttırık ile farkedilmemeyi düşünüyorum,Kış şartları her ne kadar onu kamufle etse de.. artık havada uçuşan bir palto kuşağı,hiçbirşeyin gizlide kalmayacagının kanıtı..
gecengün dolmuştayım,yine kafamda bulmacalar.. dedimki kendi kendime.. Şimdi dogum yapsaydım,kucağıma bebeğim verilse,ilk karşılaşmamız olsa; ne hissederdim..
Ben cok empatik birisi de değilimdir.hani birini ağladı görünce hemen sulanan gözler falan benden değildir. de..ee bu ne hız hemen gözlerde yaşlar,yanımdaki amca dicek hayırdır kızım..
Zaten bu aralar pek neşemde değilim..robotlaşıyorum sanki..
diyor ki bebeğinizle konusun,ben içimden hep konusuyorum da,dışımdan bişeyler söylemek hafif deliliğe kaçıyor sanki..
ayy ne biliyim.. benim kafam bulanıkken siz şu fotoyla eğlenin.. (23.hafta)
dikkaatt! parmakla gösterip kahkaha atmak serbest değildir.. Hassasım (kilo 62.. ve hızla ilerlemekte offf)

Hiç yorum yok: