3 Ocak 2008 Perşembe

hiç mutluluktan sarhoş oldunuz mu?


anladım ki bu laf sadece atalarımız öyle buyurdugundan değil..
Önceleri keyifli günlerimde aldıgım küçük alkol kadehleri beni uçurtuyor sanıyordum..
hayır değilmiş..
ben mutluluktan sarhoş olanlardanım..
hani alkollü bir gecenin sonunda,ertesi gün ne oldu diye düşünüp,hayal meyal hatırlarsınız ya..
bebeksel ve tıpsal açıdan yasaklı oldugumdan,güzelim yılbaşı gecesi,sınırsız içkili ve hersey dahilin tavana vurduğu bir otelde,üstelik keyif aldıgım kankim,şarkıcım beni çostururken (bknz:yan foto ile samimiyet kanıtlanmıştır.)ben sıcak hava ve bünyemin büyümesinin verdigi hararetle ıcetealeri yuvarladım.gecenin sonunda sırıtan bi surat,sevdicek-ece,müzik,laylaylom..
of güzel anlar cabuk geçiyor..
Şimdi kendi kendime bi küçük reiki göndereyim,bu yıl için güzel dilekler dileyeyim..

Hiç yorum yok: