5 Şubat 2008 Salı

25. hafta 3. gün raporu..

Biraz durum raporu vereyim size diyorum..
Son an be an çekilmiş fotoda da görüldügü üzre hiçkimseciklerden saklanamayan göbek,gayet kavisli,autocad'de çizilmiş güzel bir arc modunda..
Ofis çalışmaları tam gaz gidiyor,patroncugum burlarda ve gayet plansız iş akışımız devam etmekte (ki lafta cumartesi yarım gün olan mesaimi bu haftada katletmiş bulunuyor kendileri).. isyanlardayım,hafif naz ve asilikle bu cumartesi beni kimsenin tutamayacagını,izin almayı geç,direkt gelmeyecegimi belirttim..Sevdicekle izmir krizimiz geldi.. şööyle bi güzel nefes alayımmm..
Düşündüm de gayet nazsız bir çalışan hamileyim,doktor kontrolu dısında izin almışlıgım yok (bikaç kısa tatil dışında)
Doing..bak o da hak verdi bana,su an içimde bir trombolin,zıplamakta kendisi.. hadi bakalım..
Nazsız bir eşim bu da ikii.. aşerme dönemi çoktaan geçti,anı olarak bile anlatabileceğim 'ay ben bunu cok istediiim' hikayem yok.. bi ara ayıptır söylemesi tahinli pide istedim,onu da üşengeçliğimden günler sonra yedim..(ama kabul et en güzel naz babacıka geçiyor he he)
9 kilodayım (neeeh) duramıyorum,inanın 2 kişilik beslenme diye bişeyi hiç yapmadım..ama niye büyüyorum ..
Bu sabah duş sonrası pehlivanlar gibi yağlandım maşallah..aynada pek parlaktım,yüzüm-cildim de iyi (güzelleşmişim işte,erkek bebek)
Yürümek istiyoruum,akşam bazen ofisten caddeye kadar yürüyorum (2dk bile değil) nasıl kömür kokuyorum anlatamam,zehirleniyorum burda ,fanusun içinde çalışmak istiyorum!!
O erkenden tv karsısında sızma devri bitti,yemekten sonra bende bi hamartlık ki sormayın gitsin,sogutucu bölümünü acil misafir kurtarıcıları ile dolduruyorum ,işte bi nevi kendimi tatmin(dikkat-yemiyorum)
Forma yaptım kendime. içimde değişim ruhu kalmadı sanırım,vucut halim yeni şeyler almamı frenliyor,bu sayede evirip cevirip aynılarını giyiyorum (yasasın hamile pantalonuu)
Cok mu geyik,istemezsen okuma...kendi kendime anlattım ben ,sonra güleyim diye..
Benim menajere??!!!! bebek ihtiyaç listesini verdim,canım şimdi onu görev edinir,hepsini alır.kıyamam da..
havalar güzellesti be günlük,bi bahar gelse,fidanlıgımız açılsa,temiz hava solusak,bahçemizde bi aşagı,bi yukarı yapsak,rahatlasak..
Bugun ailesel bi gün,sevdicek family'sindeyiz. sitemkar aranmadıkları belirtildi,kekimiz hazır,akşam ordayız..
Ve son cümleye de bi doing..(aferiin)

Hiç yorum yok: