12 Şubat 2008 Salı

Duydumki merak ediliyormuşum...

İşte size yeni boyutlarında, 'haydi dombili gel benimle yuvarlan' tarzında bir eco.. o yuvarlak futbol topunu görüyor musunuz? ben onu vücudumda tasıyorum artık :) bugun farkettim,göbegim öyle kavislenmiş ki dik durdugumda bacaklarımı göremiyorum,vay beh..
Genelde uzun süredir görüşmedigim kişiler,güzelleştigimi söylüyor.. demek ki eskiden çirkinmişim,ya da diyorum hani şişman insanların yüzlerinin gergin olusu,onları pek bi pürüssüz,güzel yapar ya.o da olabilir..
Bebeğime tango dinletmeye devam ediyorum ve bugun hareketleri ile tempo tuttu,nerdeyse söyliyecek sarkıları,hayretlerdeyim..
İnternetten hamilelik günlüğünü karıstırdıgım Ayca ile güzel bir diyalogumuz oldu,bana kendinin kullandıgı prenetal yoga ve plates cdlerini yolladı,artık bahanem de kalmadı,hareketlerim ağırlaşmaya başlamısken,egzersizler iyi gelecek.ah bi de her sabah ertelenen çalar saat olmasada,biraz yürüyüş yapabilsem..
Yarın doktor kontrolum var,yine rutin stres triplerindeyim..şeker yüklemesi yapacaklar,tahliller sırasında yanımda olacak partner olarak anino'yu seçtim..onun rahat konusmaları ve nesesi beni kendime getirir diye düşünüyorum..
Bakalım bebegim ne kadar büyümüşsün,zaman ne cabuk geciyooor..

Hiç yorum yok: