25 Şubat 2008 Pazartesi

eyy beb,beni duyuyorsan 3 kere vuuur!!

Deli değilim,koskoca profesörler araştırmış,söylemiş; bebeğinizle konusun!
Düşükçeneli eco,kendi kendime konusurken çekingen biri oluyormuş,bu yaşa gelince anladım,olsun..
Tabularımı yıktım,bebeğime seslendim..ve dınk dınk.. amanın çok korktum,anında tepki (o da uyumuyor,tetikte,anacığım ses verse de zıplasam mı diyormuş) ya adamlar boşuna söylememiş işte,konuş ece konuş..arasıra masal da okuyabilirsin,magazin dergileri okuma çocuğa,beyni bulanır:) sen başla dünyanın varoluşunu anlatmaya,anca biter..

tarihler 25 şubat'ı gösterirken,gündüz hava sıcaklığı 17 ºC.. Palto fazla,ceket ince gelirken,gözümü kısmadan gökyüzüne bakamazken..Bahar tadında bir gün.daha bir hafta öncesi buzda kaymamaya çalıştığıma inanamıyorum..Bahar demek bebek demek ..hişş sen biraz daha uyu bebeğim..2,5 ay sonra buluşalım senle.

Kendimi yollara vurmak istiyorum artık,bebeğimle gezeyim..hala alışkanlığımdan kurtulamadım,pıtıpıtı yürüyorum,gören kızıyor yavaş diye..iş çok , yollar uzun,baby havuzunda büyük kulaçlar atıyordur artık o tempoda:)

Kendime ofis ve ev için 'sağlık tabağı' yaptım.Daha önce yakınından geçmedigim tüm kurutulmuşlar,renkli renkli devamlı gözümün önünde;kayısı,ceviz,üzüm,fındık ve hatta hurma..yine de söylenen miktara ulaşamıyorum,biri gelip ağzıma soksa,zorla yesem.daha napayım ya..

Gece bacak krampları devam ediyor,magnezyum tozu biraz iyi geldi,ikinci kutuya başlıcam.

Bi de rüyamda doktorumu görüyorum,gündüz ettikleri lafları ile beni korkutan bilgiç eski hamileler,gece doktorumla diyalog kurmama neden oluyor,rüyalarım o kadar gercek ki..
bana 'endişelenme,kafana takma' bile dedi,rüyamda bile öğüt dinliyorum..sapıttım..

Şu isim meselesini sonuca bağlayamadık.Sanırım birçok kez dalga geçtiğimiz,dogumdan 3 ay sonra isim koyan ailelere benzicez..9 ay yetmiyor bu önemli kararı vermek için,süre kısa:)

Eee sessiz takipçiler önerileriniz bekliyorum,yorumlara yazın bakiim,modern olcak diye yok börtübey,yok sonuna su-can istemiyorum. ona göre.
seçenekleriniz E ile başlasın,Turgut'a uysun,küçük ve büyük ünlü uyumuna dikkat..

Sıkıldın di mi. kestim..

1 yorum:

püstüklü mama dedi ki...

Merhaba:) Ben buraya nereden geldim bilmiyorum, sanırım Ayça'dan düştü yolum :) İyi ki de düşmüş. Şimdi tüm yazılarınızı okurken bunu fark ettim. İsim buldunuz mu bilmiyorum. E ile olmasa da bir isim önereyim dedim :) Turgut ile uyumlu olsun demişsiniz ya, benim babamın adı da Turgut ve kardeşimin adı Tolga. Birlikte söyleyince uyuyor :)

Sevgiler