11 Şubat 2008 Pazartesi

hayallerde hafif sapma da olsa keyifi bulma..

Sevdiceke uydum,plansız izmir yollarına düştük..Şiddetli yağmur ve kara bulutlar yıldırmadı,öğleye dogru vardık deniz şehrine ..
'Napıyorsun pelo?bırak dersi,ben geldim' çatkapısı ile,kendimizi ters dönen kaliteli şemsiye eşliğinde,konak pier'de günpine'nin yanında bulduk..aydede tabloları fonumuzda pizza keyfi,kısacık bir sevo sohbeti..hızlandırılmış yasadım bu sefer ben bu sehri..
Akşam orby'ın ödül töreni,mezuniyet sonrası ilk defa Mötbe anfisi..geceye yakın bostanlı şevki..(gelsin kalorileeer)
İçim yarım kalmış gibiydi pazar sabahı..sevdicek ve arkadaslarının gezisiydi bu sefer ki..
bi ihtimal bizim kahvaltıcı da İzmir Çetesi yakalanabilirdi..ki öyle oldu,Kapıdan girince ilk esroş göründü,sonra baktım tüm çete orada,biraz sitem ve şaşkınlık.. olsun kızlar bana darılmazki..
Mecburi arada kocasal takılınıyor napalım..biraz foto,patlayasıya yemek..
Soguk bizi etkilemedi,forum'da sinema keyfi,ardından bi de kahve..akşam yine denizli yolları..
Hızlandırılmış keyfimi yaşadıgım gibi hızlı anlatayım dedim..

Bilmiyorum doguma kadar bi daha bu yollarda olur muyum.. Beni birazcık bekliceksin deniz şehri,söyle bikaç aycık..sabredeyim:)

Hiç yorum yok: