19 Şubat 2008 Salı

Kardan adam yapamadım,burnunun havucunu da yedimmm!

Durum ve halimin en yeni yasağı...

beyaz manzaranın içinde yuvarlanamadan,bi parçacık karı top yapıp fırlatamadan,güneş eritsin bu pamukları diye camın arkasından hüzünle bakmak zorunda kalmamdır.

Cumartesi akşamı kendi halimde mutfakta zaman geçirirken,havayı en son hafif yağmurda bırakmıstım,ne zaman kara dönüştü de heryer beyazladı farkedemedim.İçimdeki cocuk ile sevinçle zıplarken,yasağım yüzüme vuruldu.Dışarı çıkamazsın!..Akşam boyunca içimde köreltilmiş istek,karsı caddede karda kayan cocukları izledim..

Pazar günü tüm perdeler acık,daglar manzarasının keyfi çıkarıldı..
Pazartesi sevdicek tarafından işyerimin kapısından sagsalim girdigim görülmeden azat edilemedim..
Yok ben karasal iklimin insanı değilim,sıcak havada büyüyeyim ,ayagım sıcak,basım da sıcak olsun..kışın lahana gibi giyinirken yoruluyorum ben..
bahar gelsin,bu bahar gelirken leylek bebegimizi de getirsin..

Not not not: yasaklanmısım.. günlüğümün sessiz takipçisi, barbie kuzenimin işyerinde yasaklı siteler arasına girmişim.. of cok güldüm..ne yazacagımı şaşırdım:)

Hiç yorum yok: