21 Şubat 2008 Perşembe

Kedi mi olsam ne...

Bugun miniminicik bir 'naz' dünyaya geldi.Özlem'le konustum,sezeryan oldu ama cok rahattım dedi..
(of allahım youtube'dan neden dogum videoları izledim ki..) kendi kendimi korkutup,strese sokmada birinciyim.. bir sürü sey izledim,zaten o akşam Emr'ye de söyledim 'dogurmaktan vazgectim ben' diye.. cok geç'miş!! :)
Tati güzel bir yorum yapmış yazılarıma,hamileliği tren yolculuğuna benzetmiş,upuzun,sonu yok gibi..
senelerdir hamileyim,artık sivri karnımla 'ne zaman,daha cok vaar' yorumlarından sıkıldım.. kedimi olsaydım ne,onlar pıtır pıtır doguruyor..

upss laflarımı geri aldım..
herşey zamanında,hersey yerinde güzel..
Normal dogum istiyorum..atalarımız gibi çatır çatır yapamaz artık bizim nazlı nesil,bilim adamları keşfetmişse epudurali vardır bir bildikleri.. Umarım herşey umdugum gibi gider..
en korktugum bu..
yoksa National geo'de izledigim o garip ,ayakta yapılan dogumla hiçbir ilgisi yok!!! ıyyy...

Hiç yorum yok: