13 Şubat 2008 Çarşamba

kim bu sinirli adam?!?

Şu ay hesabını bir türlü yapamıyorum,sanırım 6 aylık olmusumdur artık (26.hafta)

Doktor kontrolune aç karnına gittim,gerek yok dedi sevgili hemşirem,tansiyon tabi o şartlarda yerlerde süründü,sen ye bişeyler farketmez dedi..inandıımmm..2 kayısı,biraz cevizi yuvarladım,laborantımdan da agzımın payını aldım.. ne yani kime güveneyim ben şimdi.. yarı aç vaziyette 2 bardak bol şekerli suyu içip,midemin dibindekileri,içimde kalsın diye zor tuttum..1 saat sonra bir de parmak ucu kanı.. çıktı mı benim şeker sınırlara dayalı (bende 138 ken,sınır 140-nasıl tutturmusum ama) Korkulan başa geldi,diyet listesi elimde doktorumun yanından ayrıldım..Neden diyet listesi bana uymuyor.ben daha az yiyiyorum ama arada sunu kaçırıyorum;diyor ki 6 öğün ye..bense 3 öğün+akşam yemek sonrası bir güzel meyve öğünü..gün içine dagıtmam lazım.ben abartıyorum,yemeliyim diye hepsi hop aynı anda..
Neyse başka tahliller de vardı idrar tahlilini beceremedim,yeniden yaptırıcam,Vit B-12 iyi,demir yine eksik..Ya kansızım işte oofff.Şikayetin dedi doktorum: 'gazman' gibiyim dedim tınlamadı,ama bacaktaki krampı es geçemedi magnezyum verdi..


Bu küçük adamla şimdiden tanışın bakalım,kendisini nokta olarak tanıtmıstım ya ilk..Baaak ablası,maşallah de..eliyle yüzünü hep kapadı,ugrastık,bekledik olmadı..Sen sıcacık havuzda yüzerken böyle üzerinde gezinseler iyi mi olur..Hak veriyorum..
Kime benziyor ki bu adam?!

1 yorum:

gölge dedi ki...

Aynı babasına benziyor kızım bu.. allah sana sabır versin.. :)) emre birken iki oluyo :))