4 Şubat 2008 Pazartesi

sorular sorulaaar ve el-cevap...

Her dönemde karsındakinin sana soracağı klasik sorular vardır,o sezon onun modasıdır,mecbur muhabbet işte..
şimdiki gündem sorusu 'daha doguma cok mu var'..e bilmem ki.. kendisi zamanı beklerse inşallah daha 2/3'sindeyim.. hı?!! evet evet daha vaar..bendeki göbek potansiyeli,dimdik başı dik, daima ileri diyen sivri bir göbek insanlarda her an dogurabilirim süphesi uyandırıyor da olabilir.bilemem..
Uzaktan görüştüklerim 'ay bi fotografını yollasanaaaa'.. açıkçası foto cekip yollayana kadar güncelliğini yitiriyor.benim hızla gelişen,sanki ergenlik cagına yeni girmişim gibi değişen vucudum teknolojinin hızına bile yetişemiyor..
Kaç kilo aldın? ya sana ne (cogunlukla soranlar torun tombalak,zamanında hamileliginde 30dan asagı kilo almayan kişiler) söylüyorum 'hiii cok değil mi?' yoo değil daha 63'üme yaklasmısım,cogu yasıtım bu dilimlerdeyken nolmuş yani..
Çatlak oldu mu,ne sürdün,ne.. e güzel.. cok sükür henuz belirti yok,cok bilgili ebem ve cilt uzmanım o potansiyel yok sende dedi,inanasım geldi,yine de önlemi kesmedim,zeytinyağlı bi sprey,kakao yagı ve hamileler için özel bi krem,ne geldiyse elime sürüyorum..
Ne zamana kadar çalısıcaksın.. dogurana kadar.. e inşallah hersey yolunda gider,aktif hamile,sonranın uzun dönem izinli annesine dönüşmek istiyor..
vee kızların en merak ettiği konu.. hı hı..e evet büyüyor,bakalım sonrası nolucak:)

off off bahar bebeği olacak diye mutluyken,kötü yanının kış hamilesi olmak oldugunu yeni anladım.. yiyip,içip yan gel yat politikası,hareketlerin azalması beni sıkıyor..
tam karar verdim işe yürüyerek gidicem diye (kayınpederimin accayip yasaklamasına rağmen-egsoz,kömür tüm gazlar allah ne verdiyse soluma diye) harekete geçicem,kara kış geldi,karlar yağdı,lahana gibi giyinildi..ki hasta olmak yasak bana..

Bilmiyorum cok mu gıcıgım bugun,pozitif pozitif olamadım,anino kilo lafını yasakladı,söylenme artık,hersey güzel olsun diye dua et dedi..
yine de 6.ay kontrolu,doktor azarı,korkutuyor beni..
amaaaaaan...

not not not: hiç no:6 'dan bahsetmiyorsun desenize..ya maşallah mı demeli,sürekli bi hareket,hoplama zıplama gırla, 'bir lokma ye takla açayım sana' modunda..atışını hissetmek isteyene anında servis,herkes bi heyecan,bana alışkanlık..mutluyum bee,tepin canım tepin.. ohh keyfine bak:)

Hiç yorum yok: