7 Mart 2008 Cuma

İçimdeki içime sığmaz benim..

Yazarınız 29 hafta 6 günlük,koca göbekli haliyle şu satırları yazıyor,siz okumaya mı üşeniyosunuz.. E siz bilirsiniz. ben yine kendi kendime anlatırım..
Of ne zamandır yazacağım şeyler var,vaktim olmadı be günlük.
Gecen hafta aktif hamile ben ,fuar katılımcısı olarak,stand ziyeretcilerimizi göbeğimle karsılayıp,şoka ugrattım "ay siz böyle dolaşıp durmayın ortalıklarda" cümleleri arasında az naz,cok iş yaptım.Ne geçti eline dicekseniz;evde otururken kendimi daha cok dinledigim ve gereksiz pimpiriklendigimi farkettim,yine hamileliğim süresince calısabildigim kadar çalışmaya karar verdim (bu yüzüncü fikir değiştirisim de olsa..)

Salı günü bebegimle el ele tutuştum,belki ayak da olabilir ve belki de kafa.. olsun aramızda sadece bir ten mesafesi varken onu hissettim,biraz korktum ilk seferinde,ama sonra alıştım..Avcumun içini ceviz büyüklüğünde bir yuvarlak doldurdu,bir süre öyle kaldı ve uzaklastı..Zaten gecen cumadan beri Emr bebegimizi uzaktan bile izleyebilir oldu,artık karnımdaki hareketler dışarıdan görünüyor..Bazen içimi gıcıklayan bir kayış oluyor bu,artık tekme safhasını gecti,resmen sürtünerek bir yerden bir yere geçiyor..Sevdicek'e göre içeriden beni oksuyormus,romantik bir bakış açısı..hoşuma gitti..

Ben pıtpıt yürürken o da içerde bişeyler yapıyor,eskiden yemek sonrası hareketleri simdi "her an her dakika" haline dönüştü.Artık uyudugunu farkedebiliyorum.Hatta gecen akşam erken uyumustum,sevdicek de yatmadan evvel göbeğime iki pıtpıt ile iyigeceler dedi bebeğimize..ve uyandı işte,sonra başladı dönmeler,hareketler..beni uyutmuyor. Daha simdiden böyle.amanın..

Geceleri zor uyuyorum,daha dogrusu rahat pozisyonu bulsam deliksiz olabilir ama,dön dön olmuyor.Sırtüstü yatısta listeden cıkınca,kaldı geriye ya sağ ya sol..

Pazartesi bebişin beşiğini sipariş verdik ümo'yla. en erken 1 ay sonra teslim edecekler.Daha bizim bebek odasında tık yok..anino telaşlarda,sevdicekse rahat..Su sıralar internetten yatak takımı alınamıyacagına onu ikna etmekle mesgulum...

İsim konusunda konusmuyoruz,bir ay sonra tekrar bu konuyu açmaya karar verdik.son isim denemesi benım canımı baya sıktı ve ikimizinde favorisinden aynı anda vazgecmesi gerekti.İnatlaşma olmadan orta noktada bulusmamız lazım.İsim işi gercekten cok zooor.

Göbeğimi gere gere dolaşmak cok hosuma gidiyor,çoğunluk büyük bir göbek potansiyelim oldugunu,ama sadece profilden farkedildigini söylüyor,iyi bişey olsa gerek..
Ha bir de iki ayrı yerden 'ögrenci misiniz?' sorusu ile karşılaştım,biri göğüs altımı göremeyen et reyonu tezgahtarı da olsa :) mutlu oldum işte..
Bi de bi amca yanımdan gecerken 'yine de cok güzelsin' dedi..töbee ...

Şimdilik baya geveledim..
yeter artık ya yok mu işiniz gücünüz..Beni içimdeki minikle yalnız bırakın..

Not: Pazartesileri Sunay Akın'ın programını kaçırmayın,gecengece Bülent Ortaçgil ve Ayşe Tütüncü vardı mesela..Şuradan 'panayır' ı mutlaka dinleyin derim...TV8 20:40'da..

Hiç yorum yok: