21 Mart 2008 Cuma

Çilek rüyasının başlangıcı..


Amanın , şu muhteşem üçlüye bakın.. Beni benden alan ,kendimi kaptırıp,mide kapasitemi zorlatan süper meyve meydana çıkmış.. dün akşam keyif yaptım.Özenerek hazırladıgım mis kokulu çileklerimin yanına ılık sütümü koydum,sevdicekin eli karnımda,ekranda heyecanla Lost.. daha ne olsun..

Dün doktor kontrolum vardı,gayet hızlı çekim bir muayeneydi,şööyle bi kafa çapı,kemik uzunlugu falan,var mı şikayet yok,izne ayrılcakmısın yok.. al o zaman 'son 3 haftaya kadar çalışabilir'...Tek kafama takılan,minikcikin kafasının sağ üst tarafta oluşu,ve aşağıya dönmesi için son 9 haftanın kaldıgı..Doktorcuk inşallah döner dedi,yoksa sezeryan mışş...

Patronla anlaştık,bu ay sonu ofis olarak paydosum,artık sabah yürüyüşlerim ve sağlıklı yaşamım başlıyor,projelerim evden devam edecek..

Sabah şiddetli rüzgarla ,minik arabamla savrulmadan işyerime vardım,şimdiyse güneş altı yagmur başladı,ofis camı açık,toprak kokusunu çekiyorum içime..

Akşam anino'lara tasınıyorum haftasonu için.Sevdicek İstanbul'a motor fuarına gidiyor.Tipik emo olarak,bahar geldi motor krizi başladı diyebiliriz...
Şimdilik benden haberler böyle..
Ben biraz çileklerimi seyredeyim..Ohh...

Not Not:Geçen sağlık ocagında ebem'e bebeğimizin ne kadar hareketli oldugunu,onu sıkıştırıp rahatsız ettiğimden şüphe ettiğimi söylerken ağlar buldum kendimi..Garip ruh hallerindeyim,her an her duyguya dönüşebilirim. Çevremdekiler dikkaat!
Not not not: Bugun 21 mart ,nice ekinoks'lara :)

Hiç yorum yok: