7 Nisan 2008 Pazartesi

Başuçları..isimler içinde bogulmaca..

İşte şu aralar sık kurcaladıgım ,sagını solunu karıstırdıklarım..en cok da isim kitabı..çantamda bi oraya bi buraya tasınıyor,anino'nun bi listesi de var.İlginç bazıları garip bi sürü isim var içinde.
Pek bişey değişmiyor esasında,sonunda yine iiilk düşündügümüze geri dönücez biliyorum.İpinucunu veriyorum,kıssacık,klasik,anne-babaya uyumlu ,hani şu 'koruyan,kollayan,ondan sorumlu olan' anlamındaki,hani isim tavsiyesi veren herkesin ilk düşündügü isim..anladın..O olacak minigimizin ismi..Hala isim bulmadınız mı diyenlere,bulmadık diyorum,geçiştirmek için bikaç isim sayıyorum,nasılsa hepsine yorum yapılacak,hani dogursam da yüzünü görünce ismini koysak ne farkeder sanki.ne kadar geç olur ki..
Ha bu arada üst komsumuzun 2 minik kızına isim önerisi sordum,ne derse begenirsiniz; EMRE .. E pes..

Hiç yorum yok: