18 Nisan 2008 Cuma

Göle maya çaldım..

Bana afakanlar basmadan evimizi minik eller bastı...
Endi polcük halasının yanına geldi,yedi,içti,oyunlar oynadı,akşamına parkemizde minik el izleri bırakmıştı..Misafirlerimden habersiz olan sevdicek yerdeki küçük 5 parmakların ne oldugunu anlamaya calısırken sırıtıyordum..silmedim..Cok sevimliydiler silemedim..Evimizin heryerinde küçük 5 parkmaklar istiyorum,2 dişin yettiği o garip gülüşü ,her hareketin büyük başarı sayılıp alkışlandığı ortamı istiyorum,mobilyaların köşelerinden sakınmayı,tek bi oyuncagı evirip çevirdikçe sıkılmayısını izlemek istiyorum..Hazırım bekliyorum..

Bugunkü dersimiz Ece yogurt yapsın..Müzeyyen Teyzem öğretti,ben yaptım,3 saat sonra aç dedi,açtım hala süttü,üzüntüyle agzını kapadım,sabırla sabah kadar bekledim.. Vee ilk yogurdumu ürettim..
Mutluyum,sagıklıyım,beni kimse tutamaz. Heyyt..

Hiç yorum yok: