17 Nisan 2008 Perşembe

Gün olur,ezer geçerim..

Pazar günü bahar havasının etkisinde Türközler pikniğindeydik.Şimdi foto'ya bakıp ezmişsin coocuu demeyin..Degil valla 35. hafta itibari ile sadece 67,7 kilocukum,yani 13 kilo.. ne ki.
Gören herkeşler hamileliğin yakıştığı yorumunu yaparken,gitgide eskiden çirkin oldugum, şişmanlık mı yoksa annelik nur yüzünün mü hep kalması gerektiği konusunda tereddütteyim...

Neyse gelelim bu haftanın konusuna;
Pazartesi cok önemli gelişmeler oldu.Güne gayet güzel başlayıp,bilgisayar başı accık proje,çokça gebelik arastırması yaparken..ay oldum.2 damla kan sonrası,ilk gayet sakin,15 dakika sonra o sakinlikte anneyi arayış,hemen ardında doktorum..
Sevgili doktorum "bi ara ugra yanıma" diye rahat konustu ve lakin,benim gözyaşları ancak ve ancak emrenin telefondaki sesine kadar dayandı..Telaş içinde yetişen kocacıkla gidilen muayenehanede,şipşak kontrol sonrası içimiz rahatlama ile gözyaşları sınırındaydı.
Dogum başlamış dedi,kaldım..peki bu ne kadar bi süreç yani..Biz son güne kadar bekleriz dedi..Bebişim hareketleri yerinde,sıvı tam,hersey yolunda.başka belirti yok yani..Yarın gel yine kontrole,biraz dinlen dedi..
tamam..
evdeyim,ayaklar havada,dinlendim (çoook sıkıldım)Kimseciklere söylemedim,telaşa gerek yok..
Ertesi gün'de herşey normal cıktı,küçük heyecan yapmış minik..Yine de bebek hareketleri dinlenecek ve bir hafta yatış..
Sevdicekle bir gerceği farkettik.
Pazar günü yayvan karnım,pazartesi sivri ve asagı dogruydu,karnımın üstünde bosluk var, ve artık ayakta fazla duramıyorum cünkü baskı yapıyor..Evet bence o gün bebişimiz son bi hareketle döndü.Evet evet reikim ve bol yürüyüşüm işe taradı bebeğim şu an dogum pozisyonunda:)
Ayın 21inde yeniden gidicem ,artık bundan sonra her hafta gidicem hatta..bi sorun yoksa eskisi gibi hareketlerine devam edebilirsin,dogumu rahatlatır dedi.
Canım sıkılıyor,bugunleri arıyacaksın diyenlere duyrulur,üst katımızda tadilat var ve apartmana asansor yapılıyor,bari asansor doguma kadar yetişse de merdivenlerde dogurmasam:)

Hiç yorum yok: