7 Nisan 2008 Pazartesi

Home office diyorlar buna..

Çalışma ortamımı degiştirdim(gecen pazartesinden beri),artık tepelerde,dağ,bahçe gezmiyorum.7,5 aylık halimle nihayet dinlenmeye karar verdim.İlk gün cok güzeldi,ev modu,projeler internetten geliyor,ayaklar uzatılmış,müziğim açık,çizim yapılıyor.İkinci gün hafif kıpırdanmalar basladı..(Anino'da yok ki,doguruveririm diye korktu bir an evvel gideyim diye,ankara'ya teyzoşa kaçtı 1haftalıgına..)
Çizim sırası tv açıldı,sabah-öğle kuşagı önce yemek,sonra elişi,sonrası dertli insanlarla dolu birsürü programdan kaçılmaya calısıldı.Yok yok afakanlar bastı.. 4.günün sonunda isyan edildi.5.gün kendimi ofiste ve fidanlık inşaatında buldum.Rahatladım.
Hep söyleniyordum ev hanımlarına özeniyorum diye,VAZGEÇTİM! bana göre değilmiş anladım..

Güzel yan 1: Sabah yürüyüşlerine başladım,gözlerim kapalı yarı uyur gittigim çamlık ormanından,cin gibi dinç bi şekilde çıkıyorum.Herkes uyu biraz bu gunleri arıyacaksın diyor.. benı korkutuyorlar.takmıyorum..yola devam..
Güzel yan 2: Bebiş şoka girdi,kıpırtılar azaldı."anneme noldu neden bu kadar durgun" diye soruyordur eminim.Ama sakinleşti ,dogumdan sonra rahat ederim..bence..

Bakıcı bulmam konusunda üzerimde baskı var,Emr bu lafı agzıma bile almamı istemiyor,annemi cok mu yorarız,sürekli tasınmak bebegımızın gelişimini etkiler mi,baskasına nasıl emanet edilir,bisürü soru var kafamda..bulcaksam gec bile kalıyormusum,zaten "sen kaç kez bebek baktın ki" gibi agır bi laf da geldi büyüğüm dedim sustum, kulaklarımı tıkadım..sabır çektim,akşama ağlayıp rahatladım..O oofff...

1 yorum:

3K dedi ki...

evden iş yapmak güzeldir kusura bakmayın ama bu fırsatı yakalamış kaçmışsınız belki dışarıya alıştığınızdandır.

keşke bizim meslekde de bunu yapabilsek maalesef meslek kanunumuza göre bu şekilde çalışmamız yasak eve iş getirebiliriz ama ev adresimiz iş yerimiz olamaz

sağlıklı bir doğum süreci geçirmenizi sizin eşinizin ve evinizin yeni neşesine sağlıklı mutlu hayırlı bir ömür dilerim