12 Nisan 2008 Cumartesi

Küçük şeylerde anımsamak geçmişi..


Evet plansız daha güzel oluyor anladım.Dün öğleden sonrası için kafa izni kullandım,sinema amaçlı cıktmıştım evden..lohusa geceleği secerken,yanımda chemiscat'i buldum.Anneler ve kızları olarak,tamamen kafamıza estiği gibi,biraz çınar,biraz nostalji,biraz çay cheesecake keyfi,garip ve plansız bir gündü işte..

Sizin de vardır eminim..
Bazı şeyler vardır,gördün mü sana geçmişi anımsatan..
incesazda o narin sesteki şarkı o yolu anımsatır...
Ya da tarifin sahibinin bile unuttugu bir kek her yapılısta tebessüm bırakır..
Senin için fazlalık olan sarı sosis bigudinin bile cok büyük anlamı vardır !!! :)
Küçük şeyler seni o güne ,o ana,o neşeye götürür..

Ben seviyorum,küçük şeylerle geçmişi yaşamayı,içimden o kişiyi anmayı..

Belki şimdilik bebeğim benimle geziyor ama dogunca öğreticem, gelecekte onun nelere deger vermesi gerektigini tek tek anlatıcam..Biliyorum mutluluk küçük şeylerde saklı..

Hiç yorum yok: