1 Mayıs 2008 Perşembe

Bomba gibiyim..gerçekten..



Son günleri saymaktayken,biraz üşengeçlik,biraz keyif güzeli olmusken,ne zamandır yazmadıgımı farkettim..


Şu sıralar herkeslerin rüyasındayım,değişik form mekanlarda,ama mutlaka minigimle rüyalarda buluşuyoruz birileriyle..Bebeğimi ayağında sallayanlardan,birlikte alışveriş yapanlar.artık bendeki ruhani analık duygusu herkesi etkiliyor sanırım.Hani biraz da bundan ürkmüyor değilim.. İyiye yordum,gökyüzüne baktım ,güzel çıktı işte amaan..


İkidir doktor yorumunu yazmıyorum.Artık doktorcugumla herhafta bulusuyoruz. Gecen gidişte babacıkı şöfor yapıp "5 dakka sürüyor muayene bekleyiver" demiştim ki,1 saat sonra döndügümde kendisini arabada uyuyor bulmuştum. Bundan sonraki muayeneler tamamen bebişimin keyfine kalmış vaziyette,zaman-süre kavramsız olacakmış bunu da öğrendim.Artık önce beni yatırıp,bebek kalp atışlarını dinleyen alete bağlıyorlar ve elime verilen aletle de hareket ettikçe işaretlememi istiyorlar.
Bizim tatlı minik napıyor peki..Kalp atışlarını pür dikkat dinleyip,hiç hareketsiz öyle duruyor.Bu kadar hareketli bi bebek nasıl olur da öylece durur.

En son konrolum de stres yaptım,yine hareket etmez ve saatlerce yatarım diye..Sevdicekin tavsiyesine uydum,yanımda yiyecek bişeyler götürdüm,ama yiyemedim,utandım..Yine 45 dakika yattım,artık sıkıntıdan hareket etmeye başlayınca minik ,azat edildim..
Doktor aynı seyleri tekrarladı,istirahat yok,yürüyüşlere devam,bundan sonra hersey normal, "Dogumu bekliyoruz"


Perde seçimini yaptım,yıldızlar uçacak ..Acele etmeyelim,bişey almayalım derken,hala bebek odasında bi değişiklik yok,allahtan sadece beşiğimiz var.Duvar kagıtcı bizi ekmiş durumda,bunun sonucu mobilyacıları bekletiyorum,perdeciler haftaya bitirecek işlerini..Asansörden hiç bahsetmiyeyim,onun dogumuma yetişmesi imkansız.Büyük ihtimal,sancılar çekerken,merdivenden yuvarlanmamak için emre'nin sırtına biniyor olucam..Of yaaa.
Not: Bebiş,annesine çekmiş..Daha çileği koklarken hareketler başlıyor..aman daaa bak o büyüsün,çilek manyağı yapıcam.ama böyle hormonsuzundan,mis gibi kokulu,Atça'dan olabilir..Oy oy oyyy..

Hiç yorum yok: