29 Mayıs 2008 Perşembe

BU NEDİR?

Zor bi soru değil,bilenler hemen anlayacak,bense yeni tanıstım..Bu bogum bogum şey 'göbek bagımız' oluyor şekerim..Kendi göbeğinizden mi bağlısınız derler ya.. ondan.. Ege ile benim aramdaki bağ..

Bebeğim benimle bağını kestiğine cok mu sevinmiştir nedir,cuma günü dünyaya geldi,pazartesi sabahı göbek bağını kıyafetlerinin arasında aramak zorunda kaldık..

Bu acelecilik bir karakter özelliği mi,yoksa havalardan mı bilinmez,yalnııız en kısa zamanda,üniversite bahçelerine gömülür ya da kuzenlerle yurtdışına gönderilebilir..bakıcaz..


Bebek dogum raporunu vermedim size hiç..

Adı: Ege Turgut (13 mayıs günü kulagına 'Fethi Ege' ismi 3 kez fısıldanmıştır)

Dogum tarihi: 9 Mayıs 2008 Saat 20:45

Burç: Oğlak ,yükselen yay

Boy: 48 cm

Kilo: 2980 gr. ( doktorcuum 3,5 kiloya yakın demişti dogum sabahı,sanırım çekmiş :)

Saç: en iyi marka saç boyaları halt etmiş yanında,siyaha boyatıcaklara bir tutam örnek olarak verebiliriz.

Doğum lekesi: Bu batıl inanışı denemek isterdim ama ters teper diye korktum,henüz vucüdunda belirgin bi iz tespit edilmemiştir.

Karakteristik özelikler: Emr'nin küçültülmüşü, pek bi cin, akılllı ,gözler 'fel-fecir' , gıcırdayarak uyuyan, hıçkırmadan duramayan, kafa daima dik ,inatçı ,hırslı ,ilk günler 'düdük',şimdilerde 'kedi'msi ağlamalar,daha şu kadarlıktan 'kucak bağımlısı', ana koynu meraklısı, doydugunu dudak kenarından attığı gülüş ile belirten, first album'un 2. şarkısında dans etmeyi seven, küçük adam , bizce dünyanın en güzel bebeği ..ve her bakışta gözleri yaşartan,bunu biz mi yaptık,nasıl sığmış içime, 'sevdicek sana yeniden aşık oldum dedirten, harika duygular hissettiren,manyak,süper,güzel bir minik kuş Ege'cik

Raporumu, cin kafanın,şu kadarcık halinde emziği düşürmemek için el desteği yapmış fotografı ile sonlandırıyorum..
Sanırım bilgiç bi çocugumuz olacak,allah bize kolaylık versin :)

Hiç yorum yok: