16 Mayıs 2008 Cuma

Doguma 5 kala,son günler fotoları..

Biliyorum sabırsızlıkla Minik Ege fotografı bekliyorsunuz,bense sizi oyalayıp duruyorum..
bir ara dogum gününden bahsetmek istiyorum ama uzun uzuuun..
Bugunse hamilelik süreci üzerine bir yorum yapıcam..
Nazar değmesin diye şimdiye kadar susturulan ben,içimi dökücem artık..
*Hamileliğime Işıto ile bol gezmeli,tadını çıkarmalı,ana amaç eğitim olan istanbul gezimle başladım.Yeni başlangıçlardan habersiz ben bebeğime ilk kez bogaz manzarasının keyfini yaşatmıştım..E iki hafta sonra yeniden,bu sefer sevdicekle yine istanbul keyfi..Ege'miz bilmem sonra anımsar mı bu ilk seyahatlarini :)
*Hamileliğim, genlerimdeki Ümran etkisi ve düşünce gücümle birleşince rahat ve pıtı pıtı hareketli bir hale dönüştü,son güne kadar performansım düşmedi.Sadece 8.aydan sonra böcekleştim..yatakta sırt üstü debelendim,sevdicek tarafından desteksiz dogrulamadım.. O kadar..
*Aşermek çok istedim,beceremedim..yüz mimiğimden ele verdim..nezaketen tahinli pide istedim..günler sonra yiyebildim..
*Sona dogru uyku problemleri başladı,imajımda deliksiz uyku olsa da..yarı uyanık,bol garip rüyalı geceler yaşadım..
*Bebeğim hep hareketliydi..Bir çok kez bu kadar aksiyon beni korkuttu,doktor her seferinde "hareketli bebek,mutlu bebek" de dese içimdeki şüphe hiç kaybolmadı..
*Doktorum çılgın mıydı ne? 4 kat merdiveni hep bahane ettim,o ise 'oh ne güzel' dedi.Her seferinde yürüyüşü tavsiye etti..İlk aylarda kilo azarı işiten ben,sonlara dogru sabit ivme gösterince tebrik edildi.."Bu hareketli yaşama devam" denildi..
*Nisan da home office'e geçtim,ara ara evden işe kaçtım,mayısta güya işle ilişkimi kestim,Sancı çektiğim doktor muayenesinde dahi,patronla konuşuyordum..Telefonu kapatırken,bugun doğum yapabilirim dedim,çok ciddiye almamış,2 gün sonra 'doğurdum' diyince şok geçirdi..
*'top gibi' denen bir karnım vardı,arkadan belli olmayan cinsden..Güzelleşmişim,o kadar çok söylendi ki,eskiden çirkindim,kimse yüzüme vurmuyordu sanırsam:)
*En belirgin sorunum 'gaz problemim'di.ortalıkta gazman gibi dolaşıyordum.Bu konuda sevdicekime anlayışından dolayı teşekkürü borç bilirim..
ya güzeldi işte,tadına vardım,keyfini çıkarttım,bol dinlendim,ama naz etmedim..
Sevdicek benim bu halimi daha cok sevdi,sırf bu yüzden sürekli dogurmamı istedi:)
ben Tayyip'e uymam..
Minik ailem,çekirdek ailem..

Hiç yorum yok: