28 Mayıs 2008 Çarşamba

Hayata dönüş..


Şu 'kırkı çıkma' meselesini hiç sevmedim..benim gibi aktif bi insanı 20 gündür evde tutmak zaten bir rekor sayılır..

Turgut ailesinin tüm baskılarına rağmen 15 günlük bebeğimle ilk kez topluma karışıp sağlık ocağına gittik.bebeğim de huzur bulmuş ki arabada giderken yüzünde tebessüm vardı.

Pazar günü de 'sen lohusasın dur' lafları kulağımda sevdicekin motoruyla çamlık turu yaptım..ohh rahatladım..

Tüm normal dogum kolaydır diyenlere..ya kimse sonrasını söylemiyor ya da bu sefer nazarlara geldim..2 haftayı doldurmadan tam iyileşemedim.Dogrusu dogumun 3. günü gayet iyiydim.Sonraları dikişlerin atması,bagırsak sistemimim önce yavaş,sonraysa cok hızlı çalışmasından ötürü her gün başka bir yerim arızalandı.Asparagas habere dönüşen 'ece bugun evine taşınıyor ' lafı her gün ertelenen bir eyleme dönüştü.Su gün hala annemlerdeyim,evin sahipleriyse şarj olmaya İzmir'e 'Julio İglesias'ı izlemeye gittiler. Yalan olmasın cumartesi evimdeyim !!! :)


Bi konu daha..

Bakımlı olmayı seven ben,dogum öncesi ha bugun olur diye sürekli kırmızı oje tazeledim,makyaj çantam yanımda gezdim..Sancı cekerken,acaba bi fön çektirsemmi diye düşündüm.Dogum sırasında ne yalan söyliyim Kırmızı ayak parmaklarımı seyrettim,ayılırken ilk duydugumsa 'dudaklarını arala,ruj sürüyorum' oldu..

Eee peki şimdi..Öğleye kadar saç-baş uçmuş,sonra sonra biraz toparlanan,akşama kadar üzerine işeme,kusma eylemleri sonucu hafif kokulu,dağılmış bir ece..

Hastane dönüşü 6 kilo, sonrası biraz daha ile 10 kiloyu yolladık,karınlar 2 hafta boyunca sıkı sıkı sarıldı,ayvamsı göbeğe dönüş yapıldı..

Eh artık..

Hayata yeniden bağlanmayı düşünüyorum,bunu da evime erteliyorum:)

Hiç yorum yok: