13 Mayıs 2008 Salı

Kader ağlarını örerken....

Bazı şeyler zamanı geldi mi oluyor ötesi yok..

Kader ağlarını örüyor ve biz bu yolda ilerlemek zorundayız...


Eger ki sevdicekle böyle adetlere güldügümüz halde, "bi seferlik şansımızı deneyelim" diye görücü usulunu denemeseydik.. tanışamazdık..


Eğer ki İstanbul seyahatimde,adrenalin çılgını ben,o eglence parkındaki fırlatmalı alete binme isteğimi tutmasaydım.. bebegimin varlığından habersizken,belki de hamile olamayacaktım..


Annem iddialara girip 1 hafta-10 gün önce dogum olacak derken,ben "tutucam işte" diye dalga geçerken..


Sancıların gecesi çok acilmiş gibi dogum sonrası lazım olur diye buzluga atılacak börek yapıp,elmalı kurabiye hamurunu açarken..bişeyleri mi tetikledim bilmem..


Ya da yine aynı gün kayınvalidemin bebeğin adına okulunda fidan diktirmek için beni çağırması ve bebeğimizin ağaçlarını dikilmişken..


Herşeyin bir zamanı var..


Biliyorum.. Ellerden içilen,okunup üflenen bardak bardak sular işe yaradı.. Su gibi bi doğum oldu..artık nazar değmesin diye yalan söyletiyorlar bana..


Dogum hikayemi anlatıcam.. ama bir dahaki uyuma vaktini bekleyin..


Yeni bir hayat, yeni bir yaşam..


Başlangıçlar güzeldir..


herşey güzel olacak..


biliyorum..






3 yorum:

Pelin dedi ki...

Gözünüz aydın, tebirk ederim... sağlıklı, huzurlu, mutlu ve hayırlı bir evlat olur inşallah...
Diğer bloglardakinden çok farklı bir 'doğurdum, geldim' yazısı olmuş, çok hoş :)
Doğum hikayenizi sabırsızlıkla bekleyeceğim :) Sevgiler...

annecik dedi ki...

gözün aydın ALLAH hayırlı etsin sağlıkla sıhatle büyüsün bahtı güzel şansı bol olsun sevgiler

UNIQUE dedi ki...

bu yazıyı okurken ağladım...eci sen bi tanesin...tü tü tü tüüü..