9 Mayıs 2008 Cuma

Sanırım bişeylerin başlangıcındayım..

ne zamandır yazmak istiyorum,bugune sıkıştırdım..Hep kendi kendime söylerim,bugunun işini yarına bırakma diye..
Dün gece 1 gibi sancılar başladı,sevdicekin her seferinde beni oyalaması ve bahaneleri ile sabahı yaptık,uyur uyanık,halisünayonlarla gecen bir geceydi.bana kalsa akşamdam ben hastaneye yatmıstım.Evde birinin sogukkanlı olması iyimiş.Sabah annemle doktora gittim,bebek kalp atışı,sancı sıklığı,muayene..Doktor açılmanın az oldugunu,sancıların sıklaşmasını beklemememiz gerektiğini söyledi.İstedigin gibi gez dolaş,suyun gelirse hemen gel dedi..Sancılar şimdilik 10-12 dakika'da bir.. Önceden yaşadığım bi ağrıya benzemiyor,sinirli oldugumda gaz sancısı çektiğim ana benziyor.Biraz daha ani ve allahtan şimdilik çok kısa sürüyor. Şimdi annemlerdeyim,beni oyalamaya çalışıyorlar,sancı anı cok gıcık ve sinirliyim..duyan dualar eşliğinde su içiriyor ve benimse tek düşüncem bebek odasının hala hazır olmayışı..mobilyalar duvara dayalı dururken,perdeciler bu akşama randevu vermişken..Düşünmüyorum.Zaten dün akşam cok düşündüm sinirden de doguruyor olabilirim..
Böyle beklemek de güzel değil,başka şeylere odaklanmak istiyorum..güneş ne güzel kuşlar ne güzel lay laaayyy..
Not: bi dahaki yazım innnnşallah bebeğim mışıl mışıl uyurken bi kaçış anımda olacak..
Allahım herşey güzel gitsin..

1 yorum:

annecik dedi ki...

ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN