1 Haziran 2008 Pazar

Home Sweet Home..


Evimdeyim,nihayet..

Cuma günü apar topar eşyaları taşıdık..asansörümüz faaliyete geçmediği için kapıcıdan yardım istedim,üşengeç midir nedir,niye acele ettiniz dedi...E iyi artık bi ona hesap vermediğim kalmıştı.

İnanıyorum ki bebeğimiz de evimize geldiğini anladı,sanki daha bir huzurlu..Beşiğini çok sevdi.Uyanıkken yatırıyorum,ninnisini de açıyorum,havada uçan yıldızları seyrederken uyuyakalıyor.Bu olay annemlerdeyken mümkün değildi.Onu odada bırakıp aşağıya indiğimde yalnız kaldıgını anlayıp deliler gibi ağlıyordu..

Neyse odamızı gördüm nihayet,hersey cok güzel olmuş,içime sindi...perde-duvar kagıdı uyumu müthiş..dolapları önümüzdeki 5 seneye yetecek kadar kıyafetle doldurdum :)

Bikaçgündür canımı sıkan konu var,burada anlatamıyacağım..Yalnız şöyle bi laf edeyim,anlayın..
Neden başkalarının hayatına müdahale etmek bu kadar kolay..bırakın istediğimiz gibi yaşayalım..
Canım sıkkın,düşünmemeye çalışıyorum..

Ben kendimi miniğime odaklıyayaım :)

Hiç yorum yok: