18 Haziran 2008 Çarşamba

kara kaşlı yar..

İnanılır gibi değil.. bebeğim kararıyor..Pamuklara saracaktım ben onu pamuk gibi olsun diye..
Hani genetiklerinde yay gibi kaşlar yok tamam itiraf ediyorum.Sağolsun anası da babası da kaşdan nasiplerini almış da..
anlayamadım akşam ışık altında Ege'yi severken bi baktık,çocuğun kaşları belirginleşmiş...neyse yağız delikanlı olacak (zaten annem de bizden sarısın bi cocuk cıkmıyacağından isminin 'yağız' olmasını istemişti.Biz yumuşak g'ye alerjikiz)
Zaten herşeyler cok hızlı gelişiyor,bazılarını buraya yazmada gecikiyorum.
Mesela ilk bilinçli gülüşü: 14 haziran,sabah bizim yatağımızda babasıyla oynaşırken,babasının boynuna puff yapması ile oldu. ahh ahh sen o kadar gününün tamamını ona ver,altına bak,yıka,besle.agulatıcam diye sürekli gülümse..ben eğittim babasına patladı..
bakalım daha neler görücez:)
Not: Uyur, uyanık her haldeyken sürekli bir mıkırdanma,gıcırdama.bazen sesi ile bizi bile uyandırıyor. gıcırdayan bebek büyürmüş.. büyüsün büyüsüün..

Hiç yorum yok: