8 Haziran 2008 Pazar

Mesai'ye erken başlayan 'küçük adam'

Gün ışığı ile çalışan bir oğlumuz var..
Kendi evine gelince huzur bulan bebeğimiz,3 günlük keyiften sonra pes etti.Önce rahat edelim diye beşiğini odamıza koymuştuk.Güneşin yatak odasına doğması annesi gibi onu da rahatsız etti.Sabahın 5inde ışıkla beraber cin gözlerini açan bi tip...Dayanamadık kendi odası daha loş diye taşındık,bu sefer de annemlerin çok özenerek yaptırdığı beşiğin içinde afakanlar ve hatta isilik bastığını farkettik..Annecik'e beşiği kullanmadığımız söyleyemeyerek,büyük geniş ve havadar yatağına transfer ettik..
Bu çocuklar çok mu akıllı ya da ne kötü bir karakterleri var ki hemen keyiflerine göre sizi kullanıyorlar....iki kez kucağa al kucak bebeği,biraz pışpışla sallanmadan uyuyamayan,emzik delisi,yok anne kokusu falan.. kötü olan herşeye alıştı minik.. Kucak olayında çığrından çıkmamak için gün içinde pusette yatırıyordum ki.. e bu sefer de mutfakta yemek kokusu,çatal sesleri içinde uyuyabilen tipe dönüştü..Sabahları 6,30 gibi kalktıktan sonra tüm uyku düzeni şaşıyor,etrafa cin gibi bakıp tanıyacakmış,uykusuzluğa dayanamadığının son anında da odası dışında neresi olursa sızıp kalacakmış..Ahh ahh..allahtan 'gün ışığı bebeği' geceleri zombilikten çıkıp rutinine dönüyor,düzenli hale geliyor ve hatta gündüz çok bakındıysa etrafa uzun uyku aralıklarına bile dönüşüyor..Hiç olmadı zaten anne ve baba gece 1'de onu yıkayıp mayıştırarak 4 saat rahat ediyor.(yaşasın kötülük)
Bebeğime reiki yapıyorum ve kesinlikle işe yarıyor..Kulağına 'bu akşam sesiz ol' ya da 'şu işimi bitirene kadara uslu dur' diye fısıldıyorum.oluyor biliyor musunuz.. işe yarıyor.
Hatta en son mevlüt günümüzde uyguladım.Cumartesi günü kalabalık misafir grubu ile fazla temas etmesin diye 'bugun bol bol uyu annem' dedim ve çocuk efsunlanmış gibi gözlerini açamadan tüm gün uyudu..Hocamız kulağına yüksek sesten ezan okurken bile o rüyasındaki meleklerlerleydi sanırım.. Ama duaların onu rahatlattığına inanıyorum,o tebessümü görmelisiniz çünkü ...
Bebeğim büyüyor ,neredeyse 1 aylık oldu.Günler geçiyor ve ben gitgide ona daha da bağlanıyorum...

Hiç yorum yok: