16 Haziran 2008 Pazartesi

Uç uç uğur böceğii..


Kırk küp,kırkının da kulpu kırık mı?
Dayanamadım,bekleyemedim son günlerimi sayarken çktım dışarı:Ege'siz..
İlk denememdi, 'Suna' yı ziyarete gittim,annecik ve teyzecik Ege'yle oynaştı..Gitmeden kulağına fısıldamıştım 'uslu dur' diye,canımcım etrafı izlemiş,arada içi geçmiş,son anlarda emziği çok içten emmiş ama yine de beklemiş:)
İlk ayrılık başarıyla sonuçlandı.. ama yine de iş hayatına dönüş tarihi konusunda şüpheliyim.
Patroncum aradı geçen,muhabbeti uzatıp laf sonunu işe başlamaya getirdi.'ya bu bebek çok tatlı bişeymiş,vazgeçtim çalışmaktan' dedim,şakasına.. yüreğine iniyordu :) ama 4 aylık iznime 2 ay da ücretsiz izin eklemeyi düşünüyorum..Sonra belki yine homeoffice yaparım biraz. bakıcaz işte duruma.
Tek bildiğim bu el kadar şey nasıl bırakılıp da gidilir..
Vazgeçtim ya 'evhanımı' olucam.kırıp dizimi oturcam köşe yastığı gibi...

Hiç yorum yok: