10 Temmuz 2008 Perşembe

Er Dayıya- Kız Halaya


Tamam şu ana kadar bu benzerlik meselesini çok kafama takmamıştım.kara saçlı böcükle ilk karşılaştığımda,karşımda babasının banyodan sonraki jölesiz halini görmüştüm.

çevremdekilerden sürekli 'tıppkı babası' lafını duydukça ben mi doğurdum Emr'mi diyesim geiyordu.

ama gel gör ki Turgutların genlerini ekarte eden çok güzel bir kanıt var artık elimde.

Atalar boşa konuşmaz.'Er dayıya.. kız olmadığından sözün gerisi bizi ilgilendirmez..

Turgutlar her ne kadar fotografı görüp,tüm bebekler birbirine benzer dese de.. Ender'in bile benzemediği kadar benim miniğim Olcito'ya benziyor.

Ohh kendime benzer yönler bulamasam da abime benzettim ya.. rahatladım be..

var mı itirazı olan:)

1 yorum:

Olcay Turkoz dedi ki...

Canim yigenim benim. Saglikli olsun, mutlu olsun da tek.
Insallah en guzel yonlerimizi alir hepimizden, en guzel huylarimizi alir. Cok ozledim coook...