4 Temmuz 2008 Cuma

NO kıskançlık,YES arkadaşlık...

Duyduguma göre kıskançlık duygusu 2 yaşına kadar oluşmazmış.. ondan evvel kıskanma potansiyelini sevdirdin sevdirdin..
Endercik-Ege ilişkisi,çevremizdeki tüm meraklı bakışlara rağmen kıskançlık sınırlarında yüzmüyor.. Henüzz..

umarım hep böyle gider.

Ender'im Ege'yi gördümü mutlu oluyor,onu izliyor,seyrediyor.Hele ki bi öpmeye başladı mı..allaah durmadan öpüyor da öpüyor..fotoda gördüğünüz gibi..(oy oyy öpme maksadıyla dudak kola dokundurulur,temas bittikten sonra MUCK sesi çıkartılır :)
Cici yaptırılır,ara da bi cici'nin ayarı kaçar hafif tokatımsı,ama onun sevgi gösterisi öyle..
İnsanın kalbinde her sevginin yeri ayrı di mi..
Ender'im gecen bana ECE dedi,evet evet dedi işte ve ben havalara uçtum..ay ben kimbilir Ege söylese ne halller giricem.. düşünemiyorum bile..

Hiç yorum yok: