9 Temmuz 2008 Çarşamba

Rutin..

Rutinimiz dönem dönem değişse de..
Şu anki modamızı aktarıyorum.
Sabahın 6sında uyanılır,bir neşe bir neşe..çıkardığı sesler ve gülüşleri ile 'sabah şekeri' mübarek.hala gözlerini yarım açarak uykunun kaçmasını engellemeye çalışan ben,gözler fıldır olan fındık 'ı son gayretle yatagımıza getiriyorum (evet biliyorum yanlış hareket,sonunda yataktaki H harfinin orta çubuğu olacak onu da biliyorum) kendi kendine konuşmaya devam ederken,bakıyor bizden cevap yok uyuyor garibim.
7,30 gibi bir gıcırdama,anlıyoruz ki ıkınıyor(nedense tüm gece yapmadığı tuvaletini,sabah ilk yapışında zorlanıyor) uzun bir merasim,çeşitli bacak egzersizleri ile yardımcı oluyorum.işlem tamamsa yine pürneşe..de biz kokudan duramıyoruz ki :)
temizlemeden sonra tekrar baba koynuna dönüş,baba oğul muhabbetlerini izliyorum yüzümde tebessümle.Her gün biraz daha fazla karşılık veriyor aaoo,aaii sesleri ile..
baba işe,anne kahvaltıya hazırlanırken,tv karsısında klasik müzik dinleyen Ege,çığlıkları arttırarak,bilimadamlarının tezlerini kanıtlar.Evet anne karnında ne dinlerse onu seviyor.evet klasik müzik onu mutlu ediyor..
o kuş uykusundayken,anne tıkınır.. (evet o bir kuş! gündüzleri kuş gibi beslenip,kuş gibi kısacık uyu-uyan yaşıyor çünkü..)
günün geri kalanında rutin yok,ona neresi rahat gelirse uyuyan,bazen saatlerce uyanık kalan.mutfaktayken tezgah üzerinde yemek kokuları içinde uyumayı seviyor mesela :)
akşama kadar em-bez-uyu yapıp duruyoruz.
çok şükür ki akşam güzel bir rutinimiz var. misafirlerin yogun oldugun şu günlerde rahatlık oluyor..bizi yemek yerken izledikten sonra 9 onun uyku vakti..sıcak akşamlarda zor uykuya dalıyor,elimde yelpaze serinletmek zorunda kalabiliyorum.. yine de uyumamaya direniyorsa (ki bu an aşırı hareketten,çorapları falan ayağından çıkartabiliyor) yine bilimadamlarını doğrulayıp,hamileyken karnıma dinlettiğim yıldızlı rüyalar kurtarıcım oluyor,ayıcıklar dönerken o da hipnoz ile uyuyor :)
sonra 12'ye kadar tık yok..ben zorla uyandırıp emziriyorum,sonra ikimizde uykuya..ilk başlarda doktorun 45 dakikadan kısa,3 saatten uzun olmasın dediği emme aralığını,çevremden aldığım bilgilerle çok kafama takmıyorum,acıkınca ağlar mantığı ile 4 gibi uyanıyoruz,gözler hiç açılmadan iş bitimi uyumaya devam ediyoruz.
İşte bi daha 5,30-6 gibi dedim ya..
rutinimsi günümüz böyle..
günler nasıl geçiyor anlamıyorum,yeni mesleğim bebek bakıcılığı,bu işte çok eğleniyorum...

Hiç yorum yok: