11 Ağustos 2008 Pazartesi

Tatil anilarina baglanti..

Fethiye'nin pürüzsüz deniziyle bulusan Ege,karincanin kanadindan bile nem kapmasin diye sarip sarmalandi









Ilk ek gidamizi söylemeye utaniyorum böyle anne babadan normal bisey cikmaz Emr kornet dondurma yalatti, minik kedi yalandi yalandi ve hosuna gitti :)
Sonraki denememizi babaanne yapti,üzümün suyunu fisth diye sıktı,emdi emdi devamini istedi..



Kusadasinda komsumuzun mavi yaseminlerini kendime fon yaptim,oglusumla poz verdim,ya herkes Ege'yle hava atiyor bi kere de ben yapayim..(ayiptir söylemesi bu cocuk senin mi diye soran sorana,tipim göstermiyor he he..)




bulustuuk bulustuuk.. seneler sonra kaldigimiz yerden konustuk..yillar statüyü degistirse de pozumu ayni kaldi.. belki siralama degisiktir ama samimiyet ayni..

ya keyif adami diyoruuum.. biz havuza girersek Ege baligi napar? Pinhani'den Beni al ile mısıl mısıl uyur.napalim ninnilerimiz cok eski,güncellemek lazim..




tatil tatil tatiiill..

Hiç yorum yok: